Voor Recticel organiseerden we een zomerse teambuilding waar netwerken centraal stond. Met 60 gasten, twee overnachtingen, plenaire sessies, workshops en een stevige party op het programma, vertaalden we hun gele branding letterlijk naar het strand.
A Yellow Good Time werd meer dan een thema: het werd de rode draad doorheen twee zonnige dagen in Scheveningen en Den Haag.
Bij aankomst in het hotel troffen de gasten op hun kamer gepersonaliseerde welkomstgeschenken aan. Een doordacht detail dat de ervaring compleet maakte.
Ook de plenaire sessie kreeg een eigen look and feel, met custom ‘Have a Yellow Good Time’-bumpers en zonnige decoratie. Alles straalde Recticel uit, tot in de kleinste details.
Na de inhoudelijke sessies was het tijd voor actie. Op het strand van Scheveningen organiseerden we een interactieve teambuildingactiviteit, waar samenwerking en fun centraal stonden. De zomerzon deed de rest. Daarna werden de gasten teruggebracht naar het hotel om zich klaar te maken voor het avondfeest.
’s Avonds pikten de shuttles iedereen weer op richting de exclusieve beachbar, volledig afgehuurd voor Recticel. Hier leefde het ‘Have a Yellow Good Time’-thema helemaal op: een omgebouwde gele Volkswagenbus als photobooth, live muziek van de dames van Schoon Vertier en daarna een DJ die de dansvloer in het zand op gang bracht. Kampvuren, cocktails en een zonsondergang die alles afmaakte.
Het Summer Event 2022 bracht alles samen: connecties, sfeer en een flinke dosis Recticel-energie. Met branding die sterk aanwezig was, en een setting die iedereen een paar uur deed vergeten dat dit eigenlijk werk was. A Yellow Good Time? Meer van dat.
Live marketing gaat niet om simpelweg iets organiseren. Het gaat om het voelen van een merk, het ervaren van een boodschap en het verankeren van een emotie. Want laten we eerlijk zijn: dat is wat echt blijft hangen. En dat is precies waar wij voor staan.